2 Eylül 2009

stopmotion kafamı kurcalıyordu ve denedim :)

Bayağıdır stopmotion tekniği kafamı kurcalıyordu bir şeyler yapmak istiyordum. dostum Uğur Köse ile de bi kaç projemiz var hayata geçirmek istediğimiz. Nihayetinde bir akşam üstü odamda ilk stopmotion denemesi yaptım. tecrübe edilmemiş ilk deneme olduğundan bazı teknik hatalarım oldu. ancak bunlar, bundan sonraki çekimlerim için güzel bir ders de oldu benim için.

kullandığım malzemeler:
1 adet tahta adam (epeydir tembel tembel oturuyordu kitaplık rafında, onun için de iyi oldu aslında)
1 adet çizim tahtası, zemin olarak kullandım,
1 adet klasör, arka duvar olarak kullandım,
1 parça hamur, kızımın hamurlarından :)
1 adet ip,
1 adet webcam,
1 adet masa lambası,
1 adet pc,
bir de ben :)


1 yorum:

  1. Bu harika bir çalışma olmuş. Devamını bekliyoruz...

    YanıtlaSil

Merhaba, İllüstrasyon çizimlerimde uzun yıllar kullandığım 6 Photoshop Fırçasını sizlerle paylaşıyorum ve nasıl uyguladığımı göstermek için ...