18 Ocak 2010

herşeyin bir öncesi ve bir sonrası var...

herşeyin bir öncesi var, e tabi, önce olduğunda bir de sonra olmalı.
işte bu öncesi...


işte bu da sonrası....


burada uyguladığım teknik, önceki çalışmalarımdan biraz farklı. önce, kabaca eskiz'ini çizdim. nereye ne koyacağımı önceden belirlemem gerekiyor ki sonrasında zaman kaybetmeyeyim. sonrasında, daha fazla eskiz yada kontör çizmeden hemen renklendirmeye geçtim, dolgunlukları renk ile verdim. en sonunda da, dikkat ettiyseniz, ağaçların gövdesine ve yapraklarına,  taşlara texture uyguladım, bazılarında da fırçama texture uygulayarak boyama yaptım, bulutlarda olduğu gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba, İllüstrasyon çizimlerimde uzun yıllar kullandığım 6 Photoshop Fırçasını sizlerle paylaşıyorum ve nasıl uyguladığımı göstermek için ...