18 Temmuz 2010

kafa çizimi (basit)

merhabalar,
burada çok basit bir (illüstrasyon) yüz, el, ayak ve ayakkabı eskizleri var.
tabi bu benim çizim tarzım, ancak çizerken dikkat ettiğim, şekiller üzerinde olmayan, görünmeyen hayali çizgilerim var.

kafa: 2 dairede formunda bir yapıya sahip,
mavi yatay çizgim; kulak, burun ve göz'lerinin yerleşme noktaları.
çocuk'larda, kulaklar; göz hizasından biraz aşağıdadır, yetişkin insanlarda kulakların hizası, burun ve kaş aralığındadır. gerçekte de böyledir, çizerken de buna dikkat etmeliyiz.

örneğin bu formda, kulakları daha da aşağıya indirebilirdim, bu çizimimize biraz daha şirinlik (daha küçük çocuk) verebilirdi, bu çocuk 8-12 yaşlarında gibi düşündüm.

şimdilik bu kadar, kolay gelsin....

kullandığım program : MyPaint + wacom intuos4 M.





1 yorum:

  1. Adsız10:46

    teşekkürler,
    benim gibi yeni başlayan biri için faydalı oldu :)

    YanıtlaSil

Merhaba, İllüstrasyon çizimlerimde uzun yıllar kullandığım 6 Photoshop Fırçasını sizlerle paylaşıyorum ve nasıl uyguladığımı göstermek için ...